The Walking Dead Season One + Two Tümü Full PC İndir

9 yorumlar
The Walking Dead Season One + Two Tümü Full PC İndir
Gvy9Er
The Walking Dead Season One + Two Tümü Full PC İndir
The Walking Dead Season One + Two Tüm oyunlar Repack,bir arada toplanılmış tüm bölümlerdir zombi oyunlarını
seviyorsanız tavsiye edilir meraklıları için hepsi bir arada.
Resmi büyütmek için tıklayın.
Resmi büyütmek için tıklayın.

Minimum Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi: Windows XP Service Pack 3 İşlemci: Core 2 Duo 2GHz veya eşdeğer Bellek: 3 GB RAM Grafik: ATI veya NVidia w kartı / 512 MB ​​RAM DirectX: Versiyon 9.0c Sabit Disk: 2 GB boş alan Ses Kartı: Direct X 9.0c ses aygıtı
The Walking Dead Season 1
Episode 1 – A New Day
Episode 2 – Starved For Help
Episode 3 – Long Road Ahead
Episode 4 – Around Every Corner
Episode 5 – No Time Left
Special Episode – 400 Days
Crack : Reloaded
The Walking Dead Season 2
Episode 1 – All That Remains
Episode 2 – A House Divided
Episode 3 – In Harm’s Way
Episode 4 – Amid the Ruins
Episode 5 Finale – No Going Back
Crack : CODEX
————————————————————-
Boyut:7-gb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot. / Durum Temiz
————————————————————–
Resmi büyütmek için tıklayın.
(((Alternatif)))
(((Alternatif)))

9 yorum:

  1. Abi torrent ekleseydınız ıyı olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Torrent yazılım eklemek bazen trackerlerin düzgün calısmamasından dolayı kasabiliyor. Veya indirme durabiliyor boylesı guvenlı.

      Sil
  2. Helal gece gece iyi payasim :D

    YanıtlaSil
  3. Aybüke candan24 Şubat 2015 13:33

    Torrent olmassa 7 GB cok zor nasıl olcak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İDM aktaracagız cok yakında o zaman kadar sabırla bekleyın :)

      Sil
  4. [PRE]Mehmet Can24 Şubat 2015 13:34

    Cok hosta ,
    7gb fazla ya ama ben oynamıstım ındırmeyecegım zaten ama ındırmek ısteyenlere zor oalbılır ımkanınız varsa tracker ekler mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Trackerler eklenecek siteye
      [Edit:] eklenmiştir, en güncel sürümler bulundukça paylaşılacaktır. İYİ GECELER.

      Sil
  5. ben baslaatım hacı valla beklıyordum full paket burada ılk defa paylasıldı bırlestırılmıs daha gormedım yanı var sa da ılk burda gordum helal ıns durmaz ındırme ya ınternet felan arada gıdıyor.

    YanıtlaSil
  6. *İnterneti sınırlı olanlara indirmemelerini öneriyoruz*

    İnternetiniz gitse bile tekrar geldiğinde tarayıcı kapanmamışsa indirme durmaz, merak etmeyin. Uyku moduna bile alabilirsiniz.

    YanıtlaSil

Siz yazın ben patrona iletirim söz ;)

Meraklı Öğrenci