Minecraft Full Apk İndir Pocket Edition 0.10.4 Android

8 yorumlar
Minecraft Full Apk İndir Pocket Edition 0.10.4 Android
Minecraft Pocket Edition 0.10.4 Andoid Full Apk İndir
Minecraft Pocket Edition, android için tasarlanmış eğlenceli bir oyundur
oyunun amacı size verilen bloklarla aklınıza gelen herşeyi inşa edebilir
kendinize yeni bir dünya yaratabilirsiniz unutmadan hayatta kalmakta önemlidir
ortamda dost ve dümanda kazanabilirsiniz hayal gücünüzü kullanarak oyunun keyfine varın
Resmi büyütmek için tıklayın.
Boyut:10-mb
Sıkıştırma: Rar / Şifresiz
Tarama: Webroot. / Durum Temiz


(((Alternatif)))
(((Alternatif)))
=========yeniii sürüm çıktı final==============

8 yorum:

  1. Mrb ben yenı katıldım sıteye yenı kaydoldum nasıl olcak bu sımdı ne ındırcez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Musa;

      Yeni sürümüne tıklayarak çıkan bölümde "İndir" seçeneğini seç, indirilmenin bitmesini bekle ve ".exe" basarak kurulumun bitmesini bekle.

      Oyunu aç güncellemeyi yap ve oynamaya başla.

      Sil
  2. Helal cok ıyı ya.

    YanıtlaSil
  3. Abi herşey tamam da üye olmayanlar indiremiyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Adsız;

      Editörümüz Servet-I Finun zaten cevap vermiş ayrıca ben de vereyim, sitemiz herkese açıktır herkes İNDİREBİLİR ve KULLANABİLİR.

      Sil
  4. Hayır anonimlerde indirebiliyor. Site herkese açıp FREE PLAY SHARE dir.

    YanıtlaSil
  5. Tamamdır son sürümü indirdim düzgün calısıyr.

    YanıtlaSil

Siz yazın ben patrona iletirim söz ;)

Meraklı Öğrenci